Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ

FAQs

Com puc registrar-me a la web de venda d’entrades? 
Per accedir al sistema de venda d’entrades cal crear un compte d’usuari. Entra aquí i fes clic a «Registra’t». Només cal escriure el teu correu electrònic, escollir una contrasenya i emplenar les caselles amb les teves dades.
Si ja reps comunicacions del Teatre Kursaal no caldrà que el creïs, ja el tens creat. Si has oblidat la teva contrasenya, cal que en demanis una de nova. Fes clic a «Recupera contrasenya» i t’enviarem una nova contrasenya al teu correu electrònic, que podràs canviar des de la teva Zona personal. 

Per què cal donar les dades durant el procés de compra? 
El registre ens permet enviar les entrades al teu correu electrònic, crear l’espai personal on s’acumulen les compres, evitar el frau informàtic i oferir serveis com la possibilitat de reimprimir les entrades. En cas de cancel·lacions, retards o modificacions dels espectacles, les comunicacions es faran preferiblement per correu electrònic. Podem utilitzar el telèfon mòbil en cas que detectem que el correu electrònic facilitat durant la compra experimenta algun error en la recepció de comunicats. El codi postal i la data de naixement s’utilitzen merament com a dades estadístiques. A més a més, tens l’última paraula pel que fa a l’opció de rebre o no informació de la programació del Kursaal. Si prefereixes no rebre-la, n’hi ha prou amb no marcar l’opció corresponent durant el procés de compra.

Com puc recuperar la meva contrasenya? 
Si has oblidat la contrasenya, fes clic a "Recupera contrasenya" i t’enviarem una nova contrasenya al teu correu electrònic, que podràs canviar des de la teva Zona personal. 

Com puc modificar les dades del meu compte? 
Pots modificar les dades personals del teu compte accedint a l’apartat «Zona personal». 

Com puc imprimir les meves entrades? 
Amb la finalitat de contribuir a reduir la utilització de paper, recomanem portar l’entrada en format digital, sempre que sigui possible. Un cop acabada la comanda, rebràs un correu electrònic de confirmació amb les entrades adjuntes, a l’adreça de correu electrònic facilitada. Per accedir al recinte, només et caldrà obrir el document adjunt en el teu mòbil i mostrar-lo al personal de sala perquè l’escanegin. Si no tens cap dispositiu que permeti visualitzar-lo a la pantalla, pots imprimir els documents rebuts i mostrar-los a l’entrada. Tanmateix, les entrades sempre estaran disponibles a la teva Zona Personal.

M’ha sorgit una incidència amb el procés de compra de les entrades en línia. 
Pots enviar un correu a info@mees.cat i intentarem ajudar-te. 
El correu electrònic ofereix la resposta més immediata possible, depenent del volum de consultes o incidències. També pots revisar la bústia de correu brossa o spam, per si la resposta t’ha arribat allà. 

Com puc aplicar un codi promocional a la comprar d’entrades? 
Si tens un codi promocional, després de seleccionar els seients i fer clic al botó “Continua”, sortirà un desplegable al costat de la tarifa “Canviï la tarifa”. Selecciona la tarifa que correspongui al descompte que se t’ha facilitat i emplena en el “Promocode” la contrasenya / número de carnet i fes “Validar”. Automàticament se t’aplicarà el descompte.

Si tinc dret a un descompte, però ja he comprat l’entrada amb el preu normal, em retorneu la diferència? 
Si has fet la compra d’una entrada sense seleccionar el descompte, pots fer-nos arribar un correu a info@mees.cat i procedirem a fer-te la gestió corresponent.

Quins mètodes de pagament puc utilitzar? 
Els mètodes de pagament acceptats són: 
- Targetes de crèdit i dèbit  
- Val regal 
- Val devolució
- En efectiu a les taquilles del teatre.

El meu pagament ha estat denegat. Què puc fer? 
Contacta amb la teva companyia de targeta de crèdit i/o dèbit, o amb l’entitat bancària que la va emetre, o bé torna-ho a provar amb una altra targeta. L’autoidentificació i la validació del pagament és responsabilitat de les institucions de crèdit. El teu pagament pot haver estat denegat per haver excedit el teu límit de crèdit o per tenir la targeta bloquejada.

No he rebut cap correu amb l’entrada. Què he de fer? 
Revisa la safata de correu brossa. Els correus dels sistemes de venda hi poden anar a parar. En cas de no trobar-lo, revisa l’apartat Compres, dins l’Espai personal; si has acabat de comprar les entrades, quedaran desades en aquest espai. També pots comprovar si hi ha un càrrec al teu compte bancari abans de comprar entrades de nou. D’aquesta manera evitarem possibles compres duplicades. Si el teu banc t’ha fet el càrrec al compte i no localitzes les entrades, pots escriure a info@mees.cat

Puc portar les entrades al meu mòbil? 
En tots els espectacles venuts al web del Kursaal, es podrà accedir a l’espai corresponent ensenyant l’entrada a través del mòbil. Les entrades també estaran disponibles al teu compte del Kursaal, dins la zona personal.

Puc canviar les meves entrades? 
Un cop adquirides les localitats, s’ofereix la possibilitat de poder canviar-les per una altra sessió del mateix espectacle.

Què he de fer si no puc assistir a l’espectacle? 
Pots retornar les entrades a taquilla o enviant un correu a info@mees.cat però l’import pagat únicament es tornarà en forma de val, que tindrà una vigència d’un any a partir d’aquell dia. El mateix dia de les representacions, les peticions de retorn d’entrades en forma de val només es gestionaran presencialment des de taquilles i en el cas que es puguin vendre les entrades.

Què he de fer en cas de suspensió? 
Si, per força major, un espectacle s’ha de suspendre s’informarà als compradors, mitjançant un correu electrònic, de les instruccions que cal seguir per bescanviar les entrades o efectuar la devolució de l’import.

Els menors, han de pagar entrada? 
Els menors de fins a 2 anys no han de pagar entrada, però no tenen dret a seient. 
Recorda consultar les recomanacions específiques de cada espectacle. 

Tinc un val devolució o un val regal. Com puc bescanviar-los per una entrada? 
Un cop tinguis seleccionades, les butaques i la tarifa, al costat del ‘Total de la cistella’, on apareix l’import total de la compra, torbaràs un desplegable “Escull la forma de pagament”. Selecciona Val devolució o val regal (en funció del val que tinguis) i posa en el camp “Targeta regal” el número de codi de barres (un dígit de 13 xifres) del teu val i fes ‘Bescanvia la teva targeta’. Automàticament, se’t restarà l’import del val del ‘Total de la cistella’.
En el cas que l’import de les entrades sigui superior al del Val Regal / Val devolució, hauràs de pagar la diferència seleccionant el pagament amb targeta de crèdit o dèbit.
En el cas que l’import de les entrades sigui inferior al del Val Regal / Val devolució, la diferència et quedarà en el val per tal que puguis utilitzar-lo en la següent compra que facis.

No trobo el val devolució. Com puc recuperar el codi? 
Tots els vals devolució / vals regals queden registrats a la teva Zona personal. 
Selecciona el val que tinguis i fes “Veure detall”. A continuació, pots fer ‘Imprimir’ per visualitzar el val amb el seu número de codi de barres. El número de 13 xifres és el que hauràs d’utilitzar per validar la forma de pagament amb Val Regal / Val devolució.
Si vens a les taquilles del Kursaal també et podrem fer la reimpressió del val, si és necessari.

Quina vigència tenen els vals regals i els vals devolució.  
Els vals tenen una vigència d’un any des del dia de la creació del val. 
 

Com puc saber la durada d’un espectacle? 
Pots consultar la durada dels espectacles a fitxa, a la web del Kursaal (www.kursaal.cat) 
Les durades són les que ens indiquen les companyies. En casos d’espectacles que no s’hagin estrenat perquè encara estan en període d’assajos, la durada pot no coincidir amb la que recull el llibret de la programació i la web. 

Si arribo tard al teatre, podré accedir a la sala?  
És possible que els espectadors que arribin tard no puguin accedir als seus seients.
A petició de la companyia, hi pot haver espectalces determinats, on no hi hagi cap pausa, que no es pugui accedir a la sala, un cop començat l'espectacle.
En casos puntuals, les persones que arribin tard a un espectacle no podran accedir-hi fins que hi hagi un moment adequat durant la representació i el personal de sala ho indiqui.

Puc portar el mòbil durant l’espectacle? 
El mòbil haurà d’estar desconnectat i sense poder emetre cap senyal acústic ni lluminós. No n’hi ha prou amb silenciar-lo. El so i la llum dels aparells són una molèstia, tant per a la companyia com per al públic.

Puc fer fotografies o gravar en vídeo l’espectacle? 
No es poden fer fotografies ni cap tipus d’enregistrament dels espectacles, excepte en casos puntuals en què el teatre pugui donar-hi el consentiment.

Per què es poden trobar entrades d’espectacles que ja tenien entrades exhaurides? 
Tots els esdeveniments inclouen una sèrie de casuístiques: entrades per a la companyia que s’assignen per contracte, entrades destinades a cadires de rodes, espais per a controls tècnics, devolucions, etcètera. Algunes d’aquestes localitats poden no ocupar-se finalment i posar-se a la venda.

He perdut un objecte personal al teatre. Què puc fer? 
En cas de pèrdua d’algun objecte personal, cal adreçar-se a les taquilles del Teatre Kursaal, on es guarden tots els objectes trobats a les sales dels equipaments durant tres mesos. 

Hi ha algun descompte per persones que disposin de Targeta Acreditativa de la Discapacitat? 
El Teatre Kursaal ofereix un preu especial en els espectacles de la programació pròpia del Kursaal a persones amb Targeta Acreditativa de la Discapacitat. Les entrades amb aquest descompte es podran comprar tant a taquilles com per internet. La recollida de les entrades serà sempre a taquilla, on caldrà presentar la targeta acreditativa i el DNI.

Persones amb mobilitat reduïda 
Les persones amb mobilitat reduïda tenen espais reservats al teatre.

Persones amb discapacitat auditiva 
La Sala Gran del Teatre Kursaal disposa d’un sistema de transmissió del so per a persones amb capacitat auditiva reduïda. Cal demanar l’aparell a les taquilles del teatre o al personal de sala.

Hi ha funcions de teatre accessible? 
El Teatre Kursaal programa al llarg de l’any diverses funcions de teatre accessible que es poden seguir a partir de sobretítols que es projectaran en una pantalla, així com per audiodescripció a través d'un sistema de receptors i també bucle magnètic i amplificació de so. Cal consultar la web, que identifica degudament aquests espectacles.

Com reservar els receptors d’amplificació de so? 
Les persones amb discapacitat visual que tinguin interès a utilitzar el servei d’audiodescripció o les persones amb capacitat auditiva reduïda poden sol·licitar els parells de transmissió de so fent la petició a les taquilles del Kursaal.